Մի քիչ դարչին փափուկ ձյան մեջ

20 Dec

Առաջին ձյունը սքանչելի երևույթ է: Նախ դրան երկար-երկար սպասում ես, ապա հետաքրքրությամբ դիտում, թե ինչպես են ձյան փաթիլները ողջ աշխարհը ծածկում սպիտակ վարագույրով: Ձմեռը միշտ հեշտ է թվում, երբ նայում ես տան պատուհանից՝ մանդարինը ձեռքիդ: Սակայն առաջին ձյան օրը ես բոլորովին այլ գործով էի զբաղված…

myface

Երբ ամենուր սպիտակ, փափուկ ձնով է պատված, կարծես սպիտակ թուղթ լինի: Դրա վրա դու կարող ես ավելացնել քո գույները ու քեզ մի պահ նկարիչ պատկերացնել: Ես այդ օրը փորձեցի (պայուսակովս) ծաղիկներ նկարել և իմ սիրելի դարչնագույնով համեմել սպիտակը:

DSC02820

Իրականում ես շատ ու շատ համաձայն եմ, որ ձմեռը հետաքրքիր հագնվելու համար տխուր եղանակ է: Մռայլ գույներ, ցուրտ օրեր… Սակայն փորձել եմ զուգագուլպայովս և շորտովս մի թեթև կոտրել կարծրատիպը: Երբեմն կարելի է և պետք է գույն մտցնել հանդերձանքի մեջ: Տրամադրությունը բարձրացնելու և տարբերվելու համար: Ինչպես իմ հետևի ֆոնը )))

mestylein2

Ի դեպ, գերբնական ոչինչ չկա իմ հանդերձանքի մեջ, թերևս բացի պայուսակից, որի բրենդը Հայաստանում չկա: Ահա բոլոր բրենդները.

Պայուսակ (bag) – i sinti

վերարկու (coat)  – Marks & Spencer

վզնոց (necklace) – oriflame

շորտ (shorts) – next

զուգագուլպա – garderobe

բարձրաճիտ (boots) – GaoGuda (Armeno  խանութների ցանց)

me stylein

Ձմեռ: Մշուշ: Ձյուն: Ցուրտ: Քամի: Այս եղանակը հատուկ ստեղծված է տաք թեյի և գեղեցիկ հեքիաթների համար…

Leave a Reply

