Ինչով դիմավորել Աշխարհի վերջը )

19 Dec

՛՛Շուտով աշխարհի վերջն է, իսկ դու դեռ շպարված չե՞ս՛՛,- ասյպիսին է Avon կոսմետիկայի ընկերության գովազդային բաները: Նրանք կարողացել են շահել ՛՛աշխարհի վերջ՛՛ կոչված կատակերգությունից և դա վերածել բիզնեսի: Բայց հիմա մի բան կասեմ, չծիծաղեք. ես լուրջ խնդրի առաջ եմ կանգնել՝ ԻՆՉ ՀԱԳՆԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ՎԵՐՋԻՆ ՕՐԸ: Ոչ, դե իհարկե ես չեմ հավատում դրան, սակայն տոները առանց այդ էլ այնքան քիչ են մեր կյանքում, որ կարելի է նույնիսկ այս շոուից տոն սարքել ու մի գեղեցիկ զգեստ հագնել այդ հիշարժան օրն էլ ավելի հիշարժան դարձնելու համար: Փորձեք, հետո շնորհակալություն եք ասելու:

Իսկ ինչ վերաբերում է ինձ, ապա իմ խնդիրն այլ է: Դեկտեմբերի 21-ին նաև մտերիմ ընկերուհիներիցս մեկի ծննդյան օրն է, որը դեռևս չգիտեմ ինչպես և որտեղ ենք նշելու, իսկ ամենակարևորը՝ չգիտեմ՝ ինչ եմ հագնելու: Խորհրդի կարիք ունեմ.

many-of-me-for-web

Ո՞ր մեկը կարելի է հագնել աշխարհի վերջին օրը և համապատասխանաբար ընկերուհու ծնունդին: Կամ գուցե՝ արժե ընտրել 7-րդ տարբերա՞կ.. ասեք խնդրում եմ…

Ի դեպ, այս թեմայով այնքան հետաքրքիր անեկդոտներ եմ կարդացել, ինչպես օրինակ.

-Շուտով ձմեռ է, հետո՝ աշխարհի վերջը, հետո՝ նոր տարին :ԴԴԴ

– Աշխարհի վերջը դեկտեմբերի 21-ին է, ուրբաթ: Ինչ է ստացվում, մենք ամբողջ շաբաթ հիմարի պես աշխատել ենք, իսկ հանգստյան օրեր չե՞ն լինելու…

Leave a Reply

