Զգա քեզ ընկերուհուդ ծնունդին, ինչպես քոնին )

10 Dec

Այսօր ընկերուհուս ծննդյան օրն էր: Եվ քանի որ ես ծնունդներ շատ եմ սիրում, դրան պատրաստվել էի ինչպես հարկն էր: Նոր զգեստ, նոր պայուսակ, վարսահարդարում, դիմահարդարում… Արդյունքն ինձ դուր եկավ :Ճ

yes

Մայրս, ով իմ լավագույն խորհրդատուն է, և ես վստահում եմ նրա ճաշակին, խորհուրդ տվեց սև զուգագուլպաներ հագնել (չնայած նա սև տանել չի կարողանում): Ես մի քիչ շեղվեցի, և նորից արդյունքն ինձ դուր եկավ: Չնայած սևով էլ արժե փորձել…

yes1

Առջևից այն բավականին պարզ զգեստ է, որին կարելի է շքեղացնել գոտիով կամ վզնոցով..

Հ.Գ. Հետևից ընկերուհիս է ծիկրակում :***

DSC02700

Ես հատուկ հանձնարարել եմ զգեստս հետևի կողմից նկարել, որպեսզի երևա բացվածքն ու ոսկե ճարմանդը..

me from back copy

– Կարող է լինել սեր առաջին հայացքից?

– Կարող է, եթե դա պայուսակ է:

Ահա թե ինչ պատահեց ինձ հետ, երբ տեսա նրան..

DSC02672

Leave a Reply

