Քեյթ Միդլթոնի թոփ 10 զգեստները

30 Nov

՛՛Միակ բանը, որ երբևէ ուզել եմ, որպեսզի իմ կյանքը նման լինի հեքիաթի: Ինչպես Քեյթ Միդլթոնին հաջողվեց? Մինչդեռ իմ սանրվածքն ավելի լավն է՛՛,- այսպես էր իր սիրելի սպասուհուն բողոքում Gossip Girl սերիալի հերոսուհի Բլերը:

Ասում են, որ Քեյթը ոճաբան չունի: Իր զգեստները և սանրվածքն անձամբ է ընտրում, ինքնուրույն շպարվում: Բայց ասեք, որ դժվար է հավատալ, թե ինչ-որ մեկը կարող է այսպիսի անթերի ճաշակ ունենալ:

Ուզում եմ ցույց տալ իմ տասը ամենասիրելի և հիշվող զգեստները, որ կրել է Քեյթը:

10. Բրենդը՝ Whistles: Ես խենթանում եմ այս տարի շատ նորաձև դարձած շերտավոր շրջազգեստների համար, որոնք ինձ դպրոցական տարիներս են հիշեցնում: Այս զգեստը հագնես թե առավոտյան, թե՝ երեկոյան, տեղին կլինի:

9. Ես դասականի կողմնակից եմ, ավելի ճիշտ՝ ժամանակակից-դասականի: Եվ իմ կարծիքով այս զգեստն այդ տարբերակներից է:  Զգեստը՝ Erdem, կոշիկները՝ L. K. Bennett:
8. Իմ (ինչպես նաև Քեյթի)) սիրելի դիզայներներից մեկի՝ Alexander McQueen-ի հագուստով… Իսկ սաբոներն ընդհանրապես իմ թուլությունն են դեռ վաղուց:

7. Alice Temperley-ի սեւ ժանյակավոր զգեստն իրավունք չուներ չհայտնվել թոփ տասնյակում: Հենց սրանով են Մադամ Տյուսոյի թանգարանում կանգնեցրել նրա մոմե արձանը

6.Այսօր շատ նորաձև են զգեստ-վերարկուները: Մի կողմից դրանց կտորը միանշանակ վերարկուի է, մյուս կողմից էլ նայում ու հասկանում ես, որ այս ՛՛վերարկու՛՛ կոչվածի տակից գրեթե հնարավոր չէ որևէ զգեստ հագնել: Կոնկրետ այս կանաչ գլուխգործոցը պատկանում է  Emilia Wickstead-ին…

5. Jenny Packham-ի 2 զգեստերն էլ հիասքանչ են: Եվ որքան էլ ես ասեմ, թե չեմ սիրում փայլեր, կան դեպքեր, երբ դրանք տեղին են.. Այս վարդագույն զգեստն այդ դեպքերից է:

4. Իսկ այս Jenny Packham-ի ռոմանտիկ զգեստով նա իսկական արքայադստեր տեսք ունի: Եվ ուշադրություն դարձրեք՝ խառը ֆենին եկել է փոխարինելու գեղեցիկ սանրվածքը…
3. Երեկոյան զգեստների շարքն ընդհատեմ մի հիասքանչ դասական Alexander McQueen զգեստով.. Այո, կարելի է հագնվել պարզ, ոչ բաց, դասական և միևնույն ժամանանկ մնալ ողջ աշխարհի ուշադրության կենտրոնում…
2. Սեր: Սեր առաջին հայացքից: Հավատացնում եմ՝ նման բան գոյություն ունի: Եվ դա ին ձ հետ պատահեց, երբ առաջին անգամ տեսա այս զգեստը: Այն մտքիցս դուրս չի գալիս մինչ այսօր: Զգեստը Ալեքսանդր Մաքքունինն է (Alexander McQueen), կլատչը՝ Jimmy Choo-ինը:
1. Դե իհարկե, 1-ին հորիզոնականում չի կարող չլինել նրա ԼԵԳԵՆԴԱՐ Issa զգեստը, որը Vogue-ն ընդգրկել է «Աշխարհի ամենապաշտամունքային զգեստների» ցուցակում: Ըստ ամսագրի՝ այս զգեստն ամենուր վաճառվել է ակնթարթորեն, եւ նրանից կարել են միլիոնավոր պատճեններ:
Եվ այսքանից հետո People ամսագիրն ասում է, որ ամենաճաշակով հագնվողը Քեյթը չէ: Այո, այո, նա 2-րդ հորիզոնականում է՝ զիջելով հոլիվուդյան դերասանուհի Գվինեթ ՊՓելթրոուին:

Leave a Reply

