Սիրուշո. Աղջնակից դեպի կին. ոճային հեղաշրջում

28 Nov

Այսօր վերջապես կանդրադառնամ հայուհու ոճի: Երևի թե շատ զարմանալի չի լինի, որ սկսեմ երգչուհի Սիրուշոյից: Գուցե և ես նրա երգերի ամենամեծ երկրպագուն չեմ, բայց վերջին տարիներին կատարված նրա ոճային փոփոխությունները շատ սրտովս են:

Ասեմ ինչու: Քանի որ նա իմ հասակակիցն է, ու բացի այդ՝ անընդհատ ՛՛աչքի առաջ՛՛է եղել, կամա թե ակամա հետևել եմ նրան: Միշտ էլ նրան կարելի է եղել բնութագրել ՛՛լավիկ՛՛, ՛՛սիրունիկ՛՛, ՛՛գեղեցիկ՛՛… Բայց ես ինչ հիշում եմ, նա ջինսե տաբատներ էր հագնում:

Կտրուկ փոփոխություն երգչուհու հագուկապի մեջ սկսեցի նկատել նրա ամուսնությունից հետ (ի դեպ ասեմ, որ հարսանեկան զգեստն էլ չէի հավաել, մանավանդ՝ քողը): Միանգամից մի տեսակ մեծացավ, հասունացավ, ավելի գրավիչ սկսեց հագնվել և շպարվել: Օրինակի համար վերցնենք միայն վառ գույների շրթներկի հաճախակի գործածությունը..

Այս սպիտակ զգեստով նա հանդես եկավ ազգային մրցանակաբաշխությանը, որը, եթե չեմ սխալվում, Ալեքսանդր Մաքքուինի հավաքածուից է..

Ելույթ ունեցավ նա բոլորովին այլ՝ ավելի ճոխ ու փայփլուն զգեստով: Բայց նրա տեղը լինեի, պարզապես սև տուֆլիներ կհագնեի այս պարագայում: Այս կիսաճտքավոր կոշիկները (այսինքն՝ կազաչոկ սապոգները : ) տեսականորեն կարճեցնում են ոտքը և այն ավելի մարմնեղ ցույց տալիս…

Նույնիսկ աքսեսուարներն են շատացել երգչուհու հագուկապի մեջ…

Հիմա նույնիսկ ջինսե տաբատ հագնելիս չի մոռանում ՛՛կանացի խորամանկությունների՛՛ մասին.. ինչպիսին՝ ճոխ սանրվածքն է կամ բարձրակրունկները..

Որպես վերջաբան ասեմ, որ ինձ նաև դուր էր եկել 2008-ի Եվրատեսիլին նրա կրած զգեստը: Այն շատ աղմուկ բարձրացրեց, ասում էին, թե Արևիկ Սիմոնյանը պետք է այն կարեր ի սկզբանե, ապա արտերկրի ինչ-որ մոդելավորողի են արդյունքում վստահել այդ սուրբ գործը, բայց այդ ամենն ինձ հիմա քիչ է հուզում: Ես հավանում եմ այս շորիկը, և բացատրեմ՝ ինչու:

Այն շատ բեմական է և իսկը Սիրուշոյի համար: Նրա աշխույժ ՛՛Քելե-քելե՛՛ երգին շատ էր սազում աշխույժ պար: Բեմադրություն իհարկե կար, սակայն այնպես չէ, որ Սիրուշոն շատ էր պարում: Մի քանի համաչափ (ընկերուհիներիս կարծիքով՝ անհամաչափ) շարժումներ էր անում և վերջ: Սակայն շնորհիվ զգեստի՝ ամեն մի շարժումը շատ ավելի ճոխ և ուժգին էր երևում:

Վստահ եմ հետագայում Սիրուշոն էլի առիթներ կտա իր ոճին անդրադառնալու…

Leave a Reply

