Ես և Հայֆեշնը

24 Nov

Մի օր իմ ծանոթ ռեժիսորներից մեկը, ով կարճամետրաժ ֆիլմեր է նկարահանում և արդեն բավականին մրցանակներ է շահել արտերկրում, բացատրում էր, թե ինչու ինքը չի ցանկանում սովորել Օքսֆորդի կամ Քեմբրիջի պես համալսարաններում: Եվ հարցն այստեղ ընդունակությունները կամ վճարողունակությունը չէին: Նա ասում էր, որ իր համար կինեմատոգրաֆիան հետաքրքիր է այնքանով, որ այնտեղ ամեն ինչ նոր է և ամեն անգամ ինքը կարծես նոր մանրուքներ բացահայտի: Իսկ ուսում ստանալու դեպքում հնարավոր է այս գործն իրեն այլևս չհետաքրքրեր…

Չեմ ասի, թե այդ պահին ես նրան հավատացի, բայց խոսքերը տպավորվեցին: Եվ հիմա, երբ իմ փոքրիկ բլոգով փորձում եմ մուտք գործել նորաձևության աշխարհ, նոր-նոր հասկանում եմ երիտասարդ ռեժիսորի խոսքերը: Եվ հավատում դրանց: Իրականում, ես էլ այս բնագավառում ուսում չունեմ, և ամեն անգամ ինքս ինձ համար ինչ-որ մեծ ու փոքր բացահայտումներ անելիս ուրախանում եմ: Եվ մտածում՝ ով գիտի, գուցե եթե ուսում ունենայի և աշխատեի հենց այս ոլորտում, այն ինձ այսքան գրավիչ չթվար, որքան հիմա….

Ոչ սահուն անցում կատարեմ բլոգիս: ՀԱՅՖԵՇՆ անունը թող մոլորության մեջ չգցի ձեզ, իրականում իմ բլոգը հայկական նորաձևության մասին չէ. պարզապես ես եմ հայ :Ճ Այստեղ ժամանակ առ ժամանակ կարող են տեղ գտնել մեր նորաձևությանն առնչվող նկարներ և գրառումներ, սակայն հիմնականում տեղադրում եմ ինձ դուր եկած զգեստները՝ անկախ ազգային պատկանելիությունից:)

Անատ

Leave a Reply

