Էմմի + Լեյթոն Մեսթեր = Քրիստիան Լաբուտեն

21 Nov

Մեր հայկական կայքերից մեկն այսպիսի նյութ տեղադրելիս այն հաստատ կվերնագրեր՝ Ի՞նչն է միավորում երգչուհի Էմմին դերասանուհի Լեյթոն Մեսթերի հետ: Իսկ ես սկսեմ սկզբից…

Երեկ դիտում էի ՛՛Ազգային երաժշտական մրցանակաբաշխություն 2012՛՛-ի լուսանկարները: Չէ, չէ, կես տարի անց չեմ որոշել անդրադառնալ մեր աստղերի հագած-կապածին: Ով պետք է, երբ պետք է և որքան պետք է արդեն անդրադարձել է դրանց: Ես կոնկրետ մեկ դեպքի եմ անդրադառնալու, քանի որ այն գրավեց իմ ուշադրությունը: Խոսքս երգչուհի Էմիի հանդերձանքի, ավելի ճիշտ՝ դրա մի հատվածի մասին է:

Լուսանկարին նայելով հազիվ թե գլխի ընկնեք, կոնկրետ որ աքսեսուարին եմ ուզում անդրադառնալ: Ասեմ՝ բարձրակրունկներին: Նայում ու մտածում եմ՝ դրանք ինձ շատ ծանոթ են: Ոչ, ես իհարկե դրանցից չունեմ և հազիվ թե կարողանայի ունենալ, քանի որ այս կոշիկները Christian Louboutin/Քրիստիան Լաբուտեն են: Իսկ գիտե՞ ք, թե ինչ է նշանակում Լաբուտեն: Դա միջինը 500-900 դոլար արժեք ունեցող կոշիկներն են նշանակում: Իսկ ծանոթ են ինձ այս գույնզգույն բարձրակրունկները, որովհետև վերջերս տեսել եմ Gossip Girl սերիալի գլխավոր հերոսուհու Լեյթոն Մեսթերի, նույն ինքը՝ Բլերի հագին:

Շատ չեմ խորացել, թե որ սեզոնին են դրանք պատկանում, բայց ենթադրում եմ՝ վերջին, քանի որ Բլերն այն կրում էր 6-րդ խաղաշրջանում, իսկ այն վերջերս է էկրան բարձրացել և պետք է նկարահանված լինի մոտավորապես մեր ազգային մրցանակաբաշխության ժամանակաշրջանում: Բացի այդ, դա կարևոր էլ չէ: Gossip Girl սերիալն իսկական ուղղորդիչ է նորաձևության աշխարհում, սերիալի հերոսների զգեստները քննարկում և դրանցով հիանում եմ բոլոր նրանք, ովքեր իրենց քիչ թե շատ նորաձևության գիտակ են համարում (ինչպես ես :)): Մի խոսքով, այս զուգադիպությունն ինքնըստինքյան ինձ դուր եկավ:

Բռավո Էմմի, դու ՔԱՅԼՈՒՄ ես ժամանակին համընթաց՝ բառի թե բուն, թե փոխաբերական իմաստով…

Leave a Reply

