Աչուկներին նկարում ենք պոչիկներ…

14 Nov

smokey-eyes-ը մնացել  է հետևում: Արդեն  1-2 տարի է, ինչ վերադարձել են հեռավոր 60-70-ականների ոչ միայն զգեստները, այլև՝ cat-eyes-ը: Սև մատիտով կամ սուրմայով պոչիկներ նկարելը ամենանորաձև շպարն է:

Անձամբ ես էլ եմ վաղուց հրաժարվել դեռահասական գունավոր ստվերաներկերից, և այժմ հիմնականում սահմանափակվում եմ աչքերիս կողքերից պոչիկներ նկարելով: Բայց երբեք չափից դուրս հաստ և չափից դուրս երկար շերտ չեմ անում:

Ինձ ավելի սրտամոտ է 4 և 7-րդ տարբերակները, չնայած ասեմ, որ հազվադեպ եմ գիծը տանում ողջ աչքերիս երկայնքով: Հիմնականում միայն ծայրից եմ սևացնում: Դա ավելի առօրյա է և միևնույն ժամանակ ավելի մեծ ու խորն է ցույց տալիս աչքը:

Եվ չնայած ես շատ եմ սիրում ու մևնույն ժամանակ գեղեցիկ է նայվում, երբ տակի շերտն էլ ես ընդգծում, ամեն դեպքում հազվադեպ եմ այդպես անում: Առօրյայում շատ անհարմար է. թափվում է, լղոզվում է և այլն…

Leave a Reply

