ԲՐԻԹՆԻ 2000

18 Mar

Ժամանակին ես Բրիթնի Սփիրսի մե~ծ երկրպագու էի: Ունեի նրա նկարները, ամսագրերը, ձայնասկավառակները, վիդեոները: Չնայած միշտ էլ նրան ներառել են <ամենաանճաշակ> հագնվողների բոլոր հնարավոր ցուցակներում, բայց առաջ ինձ դուր էր գալիս նրա ոճը: Ես նույնիսկ ունեի սիրած նկարների շարք, և դրանցում Բրիթնին կրում էր գեղեցիկ հագուստներ: Այո, այո, դուք ամեն ինչ ճիշտ լսեցիք… ժամանակին նա հագնվում էր, հիմա ավելի շատ հանվում է :ՃՃՃ

Նկար համար 1.

Այսպիսի շապիկի կարմիրն ունեի..Դե իսկ կիսաշրջազգեստի այս երկարությունը իմ նախընտրած չափն է.

Համար 2.

Չկասկածեք, ես հիմա է կհագնեի այս կոստյումից..

համար 3.

Դե, սա ավելի սպորտային հագուստ է հիշեցնում, և բարձրակրունկները տեղին չեն... Բայց միևնույնն է, այս մեկն էլ էի շատ սիրում..

Դե, իսկ այս վերջին նկարի հսկայական պաստառը երկար տարիներ իմ սենյակի պատին էր…

Ինչպես նաև այս մեկի պաստառը.

Իհարկե, այս հագուստները ավելի շատ բացառություն են նրա զգեստապահարանում, քան օրինաչափություն: Հիմնականում Բրիթնին հագնվում է շատ բաց ու անճաշակ.. Բայց, ինչպես ասում են, դա նրա խնդիրն է… Ես արդեն երկրպագու չեմ…

Leave a Reply

