ԹԵԹԵՎՈՒԹՅՈՒՆ

15 Feb

Այս կանաչ  և  շականակագույն օղակներով վերնաշապիկը շատ դուրս եկավ: Կարծում եմ պատճառներից մեկն էլ այն է, որ հիմա ձմեռ է, իսկ այստեղ  մի տեսակ ամառային, նույնիսկ լողափնյա շունչ կա…

Նկարը բեռնված է Light Style խանութի էջից..

Չնայած ես կարմիր գույնի մեծ երկրպագու եմ և վերնաշապիկի մոդելը հավանում եմ, բայց երկրորդ տարբերակը դուրս չի գալիս: Գուցե խամրած կարմիրի պատճառով…

Ի ԴԵՊ, այս խանութը-սրահը  (Light Style) Երևանում է, բայց մի տեսակ ձեռքս չի գնում 15.600 դրամ տալ: Երևի սպասեմ զեղչերին :Ճ

Հ.Գ. Մոռացա ասեմ, ախր ես նմանատիպ շարֆեր ունեմ, հենց այսպիսի օղակներով և այս երկու գույներով, անպայման կբեռնեմ նկարները: Դրանք Սիրիայի լողափներից մեկից եմ ձեռք բերել, հաստատ այդ օրերն ինձ հիշեցրին :Ճ

Leave a Reply

